01 april 2007

Nyhetsbrev från Scraphuset

Så här skriver Helena i sitt nyhetsbrev:

Tänk att nu är mars strax slut o april ligger alldeles om hörnet. Vart tar dagarna egentligen vägen? Jag kan snabbt konstatera att aktiviteten i Scraphuset inte ligger på latsidan vad gäller ordar o varor som ska packas upp...

Nyheter
American Crafts - ThickersBazzill - Bling - har kommit hem o kommer att packas upp under helgenBazzill - Fourz Cosmo Cricket - har kommit hem o kommer att packas upp under helgenDaisy D's - har kommit hem o kommer att packas upp under helgenHeidi Swapp - Ghost Shapes mm

På gång
American Crafts - v 14ColorBox - Fluid Chalk - v 13/14Crate Paper - prel i mitten av aprilMagnolia - ingen levtidPrima - v 14Sassafrass Lass - v 14

Prishöjning -
QuicKutzTill följd av prishöjning från min leverantör på QuicKutz så kommer samtliga nyinköpta QuicKutz varor att ha ett högre pris. Varor som köpts in till det gamla lägre priset kommer naturligtvis att säljas till det lägre priset.

Skissutmaning
Med glädje ser jag att våra skissutmaningar är populära - denna månad är det all-time-high med nästan 50 deltagande alster. Jättekul!

Pysselträff
Jag vill tacka alla underbara pysslare som kom till Scrapträffen tidigare denna månad. Så kul att det var så många som kom. Jag hoppas att ni alla återkommer till hösten då nästa scrap-mara anordnas.

Leveranser - viktigt
Scraphuset har expanderat kraftigt sedan sommaren 2006 - i större utsträckning än jag någonsin kunde drömma om. Detta är otroligt smickrande. Lite kuriosa är att det i dagsläget är ca 1.100 st registrerade kunder i shopen och drygt 3.000 st ordrar har lagts sedan starten i oktober 2005.Detta i kombination med varor som ska plockas upp, prismärkas samt läggas upp i shopen gör att det numera tar längre tid att packa din order och skicka den. Jag ber om din förståelse för detta då jag driver Scraphuset på min fritid, på sidan om mitt ordinarie arbete. För att jag ska hålla i längden (dvs orka med) så kan du inte förvänta dig att få din order "dagen innan" beställningen lagts.

Ny månadens vara + skissutmaning + månadsutlottning för april månad
På söndag presenteras en ny månadens vara, en ny skiss till skissutmaningen samt vinnaren av varor för april månad. Se första sidan i webshopen för mer info under söndagen.

Ny webshop
Just nu sitter vi o finlirar på en ny version av vår webshop som kommer att innebära ett nytt utseende men även att den blir mycket snabbare.Vi trodde att den skulle kunna tas i drift i slutet av mars men inser att det hinner vi helt enkelt inte. Under april månad hoppas vi att den kommer i drift.

Stödmedlem på Scrappiz?
Är du stödmedlem på Scrappiz? Scraphuset lägger ned en gåva i varje order på 300 kr, exkl frakt, som läggs i shopen av Scrappiz stödmedlemmar. Du måste ange i meddelanderutan vid utcheckningen att du är stödmedlem för att erhålla

Välkommen in o titta i shopen!

~Helena~

www.scraphuset.se

Inga kommentarer: