10 april 2007

Nyhetsbrev från Kickis pyssel

Hejsan i vårsolen!

Här i Göteborg har vi välsignats med flera härliga soliga vårdagar!

Har idag fått hem en massa nya QK-dies och endel nya cardstock! Har droppat in lite annat under månaden som gått så ta en titt under Nyheter!
http://kickispyssel.vstore.ca/products_new.php

Lördagenden 14/4 kommer jag att vara på OrustTräffen med hela butiken så ska du dit har du möjlighet att förbeställa om det är något speciellt du vill ha tom tisdagen den 10/4.

Pga många förändringar i mitt liv just nu (väntar barn nr3 medfoglossningsbesvär + börjar jobba mitt ordinarie jobb 2 dagar/vecka) så kommer jag inte hinna och orka lika mycket som förr. Vänligen ha överseende med att jag behöver mer tid på mig att svara på mail, packa och posta ordrar. Men ni är lika välkomna ändå att handla! Jag kommer inte att ha några förbeställningar förutom QK framöver dock. Vill du vara med på nästa QK-beställning så hör av dig senast den 15/4!

Välkommen in i butiken!
Mvh Kicki

http://kickispyssel.vstore.ca/

Inga kommentarer: