02 mars 2007

Nyhetsbrev från Scrapbox/Meloon

Så här skriver Charlotte på ScrapBox

Hej på Er!

Ska nu försöka komma igång med lite nyhetsbrev lite då och då igen. Hann ju bara med något enstaka för något år sen och sen när det blev strul med datorn så formatera vi om och installera om allt igen...och sen har jag skjutit på att lägga in alla mail adresser från fakturerings programmet till mailen igen då jag inte haft så mycket tid över.

7 Gypsies, Making Memories & ProvoCraft Jag kommer under mars - april lägga nya beställningar hos 7Gypsies, MM och ProvoCraft. Har du önske mål på vad du vill att jag tar in får du gärna maila mej en lista. Jag beställer hem allt som kommer som önskemål men kan ju inte garantera att jag får in allt då vissa varor kan vara slut hos leverantören.

Just nu i Butiken: Jag håller på att lägga upp alla varor igen i butiken. Den har krånglat rätt mycket sen i nov förra året. Så jag bestämde mej för att "bygga upp" den på nytt = att jag åker på ett jättearbete att lägga upp hundratals varor igen!

Jag försöker göra så att jag lägger upp nyheter först och sen fyller jag även på i Rea avdelingen en hel del nu. Under Rea hittar du just nu bla BasicGrey papper från 4.90/st. Det är FruitCake, Dasher & Blush det gäller. Fick ju ett så pass bra erbjudande på Blush papperna att jag beställde hem 2 omgångar av dem. Men vissa börja nu ta slut så passa på!

Vecka 10 kommer det in ett STORT lass med papper mm från Creative Imaginations. Jag kommer börja lägga upp det i nyheter i slutet av denna så kan ni kika där vad som kommer in. Det är bla "Tea Time", "Blue Bell", "Caution Girl", "Caution Boy", "Play Cards", "Sweet Pea", "Love Struck" mm.

Och nu heter ju Meloons webshop "ScrapBox" som de flesta säkert sett. Anledningen till byte av namn på shopen är att Meloon inte var tänkt att bli en Scrapbookbutik från första början så jag har aldrig varit riktigt 100% nöjd med att ha det namnet. Så nu när butiken skulle byggas upp från början igen i januari så bestämde jag mej för att ge den ett lite "scrappigare" namn. Om jag kommer använda "Meloon" till den butik jag hade tänkt från början får jag se framöver.
Men du kan fortfarande använda den gamla adressen www.meloon.se eller den nya www.scrapbox.se för att komma till shoppen.

Charlotte

Inga kommentarer: