08 mars 2007

Nyhetsbrev från Kickis pyssel

Så här skriver Kicki
Oj, vad februari gick fort!
Har alldeles för mycket omkring mig just nu och det kommer inte bli mer tid eller ork framöver, så därför behöver jag er hjälp under mars månad att hjälpa mig tömma lagret lite. Under mars månad erbjuder jag därför 30% på ALLA nya ordrar (ej ev. förbeställningar och andra specialbeställningar). Invänta ALLTID personlig bekräftelse då jag drar rabatten manuellt.
Reserverar mig för ev. slutförsäljningar.

Det kommer att ske endel förändringar framöver hos KickisPyssel, men mer info om det kommer så småningom.

Kommer tyvärr inte ha någon tävling under Mars månad. Vinnare i februaritävlingen kommer att meddelas om ca en vecka. Fick in en massa fina bidrag så det blir svårt att välja favoriterna!

Hoppas jag får "se" många av er i butiken framöver! Skoj att få träffa några av er på riktigt på mässan här i Göteborg i lördags!

Ha en underbar dag!

Kram Kicki-- http://kickispyssel.vstore.ca/

Inga kommentarer: