12 februari 2007

Nyhetsbrev från Handstämplat

Så här skriver Anna på Handstämplat:

Jag är stolt att presentera min nya DT SasSa! SasSa kommer främst att inspirera er med kort och jag är jätteglad att hon tackat ja till att ingå i mitt DT. Tyvärr så har Malin H vandrat vidare till ett annat uppdrag och jag önskar henne lycka till och samtidigt TACKA för allt du gjort för mej :D

Nu så hittar du alla nyheter under *Nytt i Butiken* och vidare uppdelat per vecka! Jag hoppas att det ska göra det lättare för er att hitta nyheterna! Jag visar även bilder på nyheterna i Bloggen - http://handstamplat.blogspot.com/. I bloggen hittar du även bilder från det som DesignTeamet skapar så jag kan verkligen rekommendera ett besök J

Förbeställningar på QK
Eftersom det är omöjligt att ha alla die hemma så kan du numera göra förbeställningar om det är något du saknar! Detta gör du via mail och jag beställer den 15:e varje månad!

Månadens förbeställningar – SENAST 15 februari och via mail tack!
QK Silhouette Digital Craft Cutter – 3295.- + frakt
Inkido stämplar (både monterat och omonterat) – www.inkido.se
Reprint stämplar – www.reprint.se

Nytt i Butiken:
Mönstrade papper från Autumn Leaves, Imagination Project
ÄNTLIGEN! Cat’s Eye Queues i alla färger!!! Missa inte dessa, de är superfina färger!
Div. stämplar från Inkido
Distress Refiller har kommit in i ”nästan” alla färger!

Missa inte heller månadens skisstävling på förstasidan i butiken!

Ha en skön februari!
*Kram*
Anna

Inga kommentarer: