17 februari 2007

Nyhetsbrev från Cards of Maria

Så här skriver Maria till oss:
Förändringens vindar har blåst in i shopen, och med sig hade den papper och band, så denna vecka har jag plockat ihop lite erbjudande-paket i form av ett bandpaket, ett papperspaket, samt två stycken hjärt-paket till förmånliga priser i shopen.

Och denna kärlekens vecka erbjuder jag från och med idag, 14/2 till och med söndag 18/2 även fri frakt vid ordrar över 150 kronor. Jag erbjuder även följande vid köp av My Stamps-stämplar: Ta tre betala för två! Du får den billigaste på köpet, (erbjudandet gäller ej Hjärt-paketen). Erbjudandet gäller samtliga My Stamps-stämplar. Observera att några stämplar kan stå som beställningsvara, dessa kan dröja en till två veckor innan jag får hem dem för montering.

Om ni denna vecka beställer en stämpel som inte finns inne i lager är det naturligtvis ändå denna veckas priserbjudande "Ta tre betala för två" som gäller.I Kärlekens Tecken-tävlingen är avslutad och vinnarna har utsetts, information om vilka finns i bloggen.

Ny tävling har utlysts, mer information finns i shopen. Missa inte den! Ledtråd; Schlager!Ni har väl inte missat min bloggs systerbloggar? Kortgalleri där jag visar kort jag har gjort själv, med egna stämpelkollektionen My stamps, utan stämplar och med andra stämpelmärken, och skissbloggen, där jag visar upp skisser jag har gjort.

Maria Wanderoy Bjelvenmark
Cards of Maria/My Stamps
info@cardsofmaria.se
www.cardsofmaria.se
www.cardsofmaria.e-butiken.se
018-26 08 13 0702-46 22 41

Inga kommentarer: