27 juni 2007

Nyhetsbrev och erbjudande från Handstämplat.etc

Nu närmar sig semestern med stora steg och själv så tänker jag ha
stängt den fysiska butiken hela juli för att dra igång för fullt i augusti igen. E-butiken har naturligtvis öppet men jag kommer att packa era beställningar i ett långsammare semester tempo. Meil kommer jag naturligtvis att läsa under semestern och besvara så fort jag bara kan.

För att fira in sommar och ledighet ger jag er alla 20 % sommar rea på allt i hela butiken!!! Ange rabatt-kod REA när du checkar ut så dras din rabatt av automatiskt. Jag bekräftar så fort jag hinner men räkna att det tar några extra dagar innan du får din manuella bekräftelse. Eftersom jag inte har något Internet i butiken än så kan det diffa lite i sortimentet, men jag uppdaterar e-butiken varje kväll!
Minsta ordervärde under rean är 150.- och du betalar alltid frakt efter postens portotabell.

Ha en skön sommar så hörs vi igen i slutet av juli!

Vänliga hälsningar
Anna
Handstämplat etc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Norra Granbäcksvägen 2
504 95 BORÅS
www.handstamplat.se
Mobil ~ 0703-64 59 74

Inga kommentarer: