17 juni 2007

Nyhter från Scraphönans hobbyverkstad

Äntligen var då sommaren här, den kom med värme och härlig sol, och som vanligt efter många dagars intensiv värme, ett rejält åskväder. Här i Laknäs, blev det kortslutning i någon telestation så då märkte jag hur liten man känner sig utan Internet. Men som tur var så fungerade i alla fall shopen som vanligt!

Det har varit 2 spännande veckor efter shopens öppnande och jag tackar alla som har handlat och alla som har registrerat sig i kundregistret. Eftersom åskan ställde till det tänkte jag att vi firar resten av månaden rejält med riktigt blixt och dunder! Eller vad säger Ni om detta.
10% på alla mönstrade papper
10% på alla dekorationer och
dessutom fraktfritt HELA JUNI UT,

Gäller ej då varororna inte kan skickas som brev. (alla priser korrigeras i ett personligt svars mail) Men det är inte slut med detta, bland alla som handlar under fredag - söndag lottar jag ut ett litet hemligt paket värt minst 100 kr.

Papperskraft Mässan i Leksand
Ni har väl inte missat att det är mässa i Leksand snart. Papperskraft går av stapeln lördag - söndag 30 juni - 1 juli och Scraphönans Hobbyverkstad kommer att finnas på platts. Vill du förbeställa varor behöver jag ha din order senast tisdag den 26 juni.

TÄVLING
I helgen startar våran stora månadstävling, där priset denna månad är en Quickutz Tote -Black & White väska. ( Värde 310:- )
Tävlings uppgiften:
Scraplifta Cattis underbara LO Busbröder, ni hittar LO:en i våran blogg. www.scraphonan.blogg.se Tävlingsbidrag mailas senast 15 juli 2007 till: scraphonan@telia.com
Jury är jag, min familj och mitt DT.

Vinnaren presenteras på bloggen samt hemsidan senast den 22 juli 2007.

OBS! När du deltar i tävlingen godkänner du automatiskt att vi får lägga upp din bild på vår hemsida under en tid till inspiration för andra. Ditt namn/alias (ditt val) skrivs ut bredvid bilden.

Hoppas att ni alla får en underbart skön helg med massor av sol och härlig pyssel, jag har hela helgen inbokat för massor av pyssel.

Anna-Lena
Scraphönans Hobbyverkstad
www.scraphonan.com
www.scraphonan.blogg.se

Inga kommentarer: