24 juni 2007

SkaparLusten slår upp portarna!

Att skapa är helande oberoende av om vi skapar med färg o form, papper o penna eller nål o tråd.

Scrapbooking är allt detta!

Mitt mål är att förse Er, kreativa pysslare med allt material ni kan tänkas behöva, ha ett brett bassortiment, men också att hitta det där lilla extra. Jag vill med SkaparLusten förmedla den glädje och den kreativitet som jag själv känner när jag skapar något vackert med färg o form, olika material och vackra ting. Det skall vara avkopplande och lustfyllt att skapa.

Vem är då jag?
Jo, Ilona Hellberg är mitt namn, en trygg person som har levt ett tag. Jag har mitt hem i Skåneland, närmare bestämt i Sjöbo. Jag har två vuxna, härliga barn som har gett mig massor av underbara minnen att vårda och bevara. Det var ett behov av att vårda dessa minnen som ledde mig till scrapbooking. Också ett behov av att dokumentera mitt liv och minna rötter för kommande generationer.

Äntligen Äntligen Äntligen !!!!!......... är det färdigt.
Nu kan jag äntligen slå upp portarna och hälsa er VÄLKOMNA till min nya internetbutk.

Så....härmed förklaras SkaparLustens webbshop öppnad!!!

Missa inte Skaparlustens öppningserbjudande som du hittar under erbjudanden.

Inga kommentarer: