12 december 2007

Nyhter hos Katscrap

Nyhetsbrev 10 december
Hejsan!
Har ni fått någon julkänsla ännu?. Vi har passerat andra advent men här i Gävle så är det regn, regn och regn...inte en snöflinga någonstans. Förra julen fick vi ingen snö...jag hoppas den kommer i år.

Idag så fick jag hem en sändning Cuttlekidsmaskiner och massor av dies till den. Har flera beställningar på Cuttlebug motiv och alfabeten som jag hoppas kommer hem snart.

Jag tar gärna emot förbeställningar på både Cuttlebug och Cuttlekids och dess tillbehör.

Reakategorin är uppdaterad och jag har sänkt priset på alla kvarvarande julstämplar.

Veckans erbjudande till er blir 10% på hela papperssortimentet. Gäller ej papprena i Reakategorin. Jag drar av rabatten och mailar en manuell bekräftelse så betala inget innan ni fått svar av mig.

Idag är det sista dagen att skicka in sitt bidrag till Katscraps första tävling, gå gärna in i bloggen och kolla. Det kommer att bli väldigt svårt för oss att välja ut en vinnare för så många urfina bidrag har det kommit in.
Inom 10 dagar så skall vi kora en vinnare!
Välkommen i in i butiken.

Kram Katja
www.katscrap.e-butiken.se
Scrapbooking & Motivstämplar

www.katscrap.blogg.se

Inga kommentarer: