23 augusti 2007

Nyheter från Pappersbiten

Hej på er!

Jag vill börja med att tacka alla er som besökt oss i vår butik i Alingsås sedan vi öppnade för lite drygt två veckor sedan! För er som ännu inte sett det så finns det bilder från butiken och invigningen i vår nya blogg www.pappersbiten.se/blogg Under de två veckor som gått har det redan hunnit hända en hel del. Förrutom alla nya varor som fullkomligt vällt in (och mer kommer det hela tiden) så har vi nu fått telefon i butiken. Telefonnumret är 0322-18365. Vi har inga speciella telefontider utan jag svarar i den mån jag hinner under våra öppettider. Våra öppettider är tisdag, onsdag, fredag 12-18, torsdag 16-20, lördag 10-15. Söndag och måndag har vi stängt. En glad nyhet till är att vi fått en kortläsare så nu går det även att betala med kort (ej i webbutiken)! Mer info hittar du på www.pappersbiten.se/butiken.htm

Även i webbutiken har det hänt saker. Dels har jag gjort om och förbättrat cardstockpaketen och sen har jag gjort ändringar i våra köpvillkor. Det som är ändrat är rödmarkerat så att du lätt ska hitta det. Nu betalar du endast 39 kr i frakt på alla ordrar som går under 2 kg med undantag för små lätta paket (under 250 g, ej skrymmande) som kostar 19 kr.

Bland alla nya varor som kommit in kan jag nämna Bazzills album i det nya populära formatet 12x6 som finns både som liggande och stående och i tre färger. Vi har även refillfickor till. Bland nyheterna hittar ni också Basic Greys nya härliga papper, alfabetstickers och minimonogram, mönstrade papper, stickers och charms från Karen Foster, väskor, brads och blommor och andra dekorationer från You Do, blommor från Prima, massor med nya dekorationer från Making Memories, Filurer och julstämplar från Kortmakaren, mönstrad cardstock med vågig kant i flera färger, mm mm. Det mesta finns även i webbutiken och det som inte finns ännu kommer upp alldeles snart. Tyvärr har vi inte fått internet i butiken ännu så allt med webbshopen får jag än så länge sköta hemifrån. Men jag räknar med att få internet i butiken snart.

Ni har väl inte missat att det är NATIONELLA QUICKUTZDAGEN på lördag (25/8 ). Detta kommer firas med demos och "prova på-projekt" i butiken. Det kommer dessutom vara fina erbjudanden på alla Quickutz produkter. Samma erbjudanden kommer gälla i webbutiken men med reservation för eventuell slutförsäljning. Erbjudandena kommer läggas ut i webbutiken på lördag morgon.

Välkommen till Papperbiten i Alingsås och på nätet!

Ha det gott!
Mvh Sanna
www.pappersbiten.se

Inga kommentarer: