26 januari 2007

Scrapshopen byter shop!

Monica på Scrapshopen sker så här till oss;

Vill meddela till alla gamla och nya kunder att jag kommer under vecka 5 (har inte fått något datum än) att lägga om hela min shop till ett annat system och kommer därför att ha webshopen stängd. I min blogg http://scrapshopen.wordpress.com/ kommer info om vilka dagar jag kommer att vara nerstängd.

Detta gör jag på grund utav att jag haft så mycket problem med min shop vad gäller driftstopp och mail som försvinner. Drabbades under min REA dec utav ett driftstopp i 3 dagar där jag fortfarande håller på att reda ut saker som hände då.

Jag ber om er förståelse att under de närmaste veckorna kanske kan bli lite inkörnings probelm. Detta är ett helt nytt system som jag ska sätta mig in i och det tar lite tid. Men förhoppningsvis så kommer Ni kunder och jag själv att bli nöjda med butiken.

Lite öppningserbjudande kommer jag givetvis att ha mer information om detta kommer senare. Tack för att ni förstår.
Hälsningar
Monica
Scrapshopen

Inga kommentarer: