19 januari 2007

Nyhetsbrev från Scrapshopen

Så här skriver Monica på Scrapshopen:

Det formligen väller in nyheter och påfyllning utav varor.
Riktiga godbitar denna månad är Bo Bunnys papper helt fantastiska.

Vad vi inte får glömma är Revolution som äntligen kommit, denna maskin är en efterlängtad nyhet från QK. Den stansar stora figurer och bokstäver att den sedan också tar de mindre diesen också är ju ett stort plus.
Vad är mer nytt?? Jo papper och chipboard från Cherry arte har kommit in, papper från Chatterbox nya serie och nu har även papper från Three bugs in a rug kommit in.
Jag säger bara, har ni inte sett dessa innan så måste ni bara ta en titt in i butiken.

Sedan är det ju mängder med andra saker som lagts in i shopen. Ta en titt under nyheter vecka 1-3 och se på allt nytt. En del varor har jag inte fått så mycket utav så där är det först till kvarn som gäller.

Vill även passa på att meddela att jag kommer under en snar framtid att byta min shop mot en som ska fungera bättre än min nuvarande. Nyårs helgen drabbades jag utav ett driftstopp i tre dagar och det är inte acceptabelt. Jag kommer att informera mer om detta när det närmar sig.

Sedan vill jag påminna om att jag nu startat med kurser. Den första kommer att hållas den måndagen den 29:e kl 18. Mer finns att läsa inne på min sida.

Välkomna in!
Monica

Inga kommentarer: