17 januari 2007

Rykande färska nyheter från Papp och Scrap

Så här skriver Rosario på Papp och Scrap:

Nu är inventeringen klar…skönt…det är bara bokföring kvar, mindre skönt.

Jag åker till Formex mässa på fredag, hoppas jag hittar många nya roliga leverantörer.

Internet butiken kommer att vara stäng mellan den 2-6 februari.

Jag kommer att åka till Linköpingsträffen den 3-4 februari. För er som ska ditt kommer jag under veckan att sätta ihop lite erbjudande.

Jag har börjat plocka hem lite nytt. Men jag har knappast hunnit skriva klar nyhetsbrevet för det har redan börja plockats. Hela listan på nyheter hittar ni här.

Nya kurser och träffar blir det givetvis också framöver, datum för dessa finns upp på hemsidan och allt efter som de blir klara kommer det upp flera. Är du intresserad av kurs eller träff maila. Lite annat nytt är frakten, det finns flera olika fraktalternativ, men skulle det bli alldeles för galen kommer jag naturligtvisst att maila. Nu mailar jag bara om något är slut. Fördelen med det här är att ni slipper vänta på mitt personliga mailet med hela kostnaden, utan kan betala direkt. Och det blir en snabbare hantering för mig och snabbare leverans för er. Men skulle det inte funka återgår jag till den gamla system igen. Ni får gärna maila och säga vad ni tycker.

Inga kommentarer: