16 september 2007

Nyheter från Scraphuset

I shopen är det som vanligt högtryck, massor av nya varor är på väg hem likaså påfyllning av varor som varit slut. Julpapper är på gång vilken dag som helst - vilket jag vet är efterlängtat av många.

*** På gång inom kort ***
7Gypsies - papper o stämplar
Chatterbox - papper
Doodlebug - papper o dekorationer
Glue Dots
Heidi Swapp - dekorationer
Making Memories - papper o dekorationer
Melissa Frances - papper
My Minds Eye - papper
Ranger - glossy accents o rengöring
mm mm

*** Nytt i shopen/påfyllning ***
Bazzill - cardstock
Fluid Chalk
Karen Foster - papper
KI Memories - Love Elsie papper o dekorationer o clearstamps
QuicKutz - dies o verktyg
mm mm

*** September månads tävling ***
Denna månad kör jag en kort tävling med start from idag. Skapa en layout till din BOM (Book Of Me) där temat är JAG. I övrigt helt valfri tolkning.

Ladda upp ditt bidrag i vårt galleri senast 30/9 kl 23.59. Vinsten består av ett hemligt paket med varor till ett värde av ca 200 kr.

*** September månads vara ***
Månadens vara under september är färger o pennor där vi lämnar 20% rabatt hela månaden.

*** Träffar ***
Nu i september och i oktober är jag uppbokad på två olika träffar här i Norrland. Jag kommer att ta med mig stora delar av shopen till dessa träffar för att kunna sälja varor på plats. Jättekul! Pga detta kan enstaka varor ha tagit slut innan jag hunnit att uppdatera shopen.

*** Önskemål ***
Har du några önskemål på varor eller tillverkare som just DU vill att vi ska ta hem - tveka inte utan maila mig dina önskemål så får vi se om jag kan tillgodo se dem.

Välkommen in o kika i shopen!

~ Helena ~
www.scraphuset.se

Inga kommentarer: