16 september 2007

Nyheter från Scraphönan

I Shoppen just nu:
Slutspurtsrea!

30% på

Quickutz och Bosskut

(Rabatten är avdragen)

Många papper

5 kr/st

Se under REA kategorin.

Invänta alltid svars mail med fraktkostnad samt information om något sålt slut.

Är det inte en underbart mysig tid som står för våran dörr. Vädret är som givet att krypa in och tända en brasa, lite levande ljus och dra fram sina pyssel saker.

Snart är det dax att börja pyssla med lite julförberedelser, lite julklappar ska kanske scrappas och en massa julkort ska göras. Under Oktober månad kommer Scraphönans Hobbyverkstad att få in en hel del mysigt som hör julen till, allt för att du på bästa sätt ska kunna skapa så mycket som möjligt.

På GÅNG
I oktober kommer även Cuttlebug lagret att fyllas på, jag håller som bäst på att sälja ut Quickutz och Bosskut sortimentet för att i stället enbart ha Cuttlebug och deras dies, så håll ögonen öppna för snart är de här. Och även en hel del av Cuttlebugs nya härliga dies som släpptes på CHA mässan i våras.



TÄVLINGEN
September tävlingen har haft lite problem, då jag har fått virus på min dator och de bidrag som kommit in ligger låst i min dator. Jag kommer i helgen att få hjälp med min dator och jag hoppas at tjag ska kunna presentera de underbara bidragen under söndagen, den som väntar på något gott väntar ju som det sägs aldrig för länge;-)

JULTÄVLING
Under oktober kommer jag att presentera min stora jultävling som kommer att pågå från oktober till december mer information om denna kommer första veckan i oktober, så håll ögonen öppna, det kommer att bli många roliga spännande utmaningar.


Kramisar Anna-Lena

www.scraphonan.com
www.scraphonan.blogg.se

Inga kommentarer: