21 juli 2007

Nyhetsbrev från Scraphuset

~~ TACK ~~
Vill först tacka alla kunder som handlade under den STORA sommar-REAn som gick av stapeln i början av juni. Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle bli sånt tryck i shopen. Drygt 300 ordrar kom in under REAn o det har ju tagit sin "lilla" tid att plocka, bekräfta och packa alla dessa ordrar.T ACK även till mina två ursöta o snälla vänner Malin H o DrAnnika som hjälpte mig att plocka ordrar så svetten lackade - ni är GULD värda *kram*~~

Leveranser ~~Nu när det är sommar så får du räkna med något längre bekräftelse o leveranstid i shopen. Jag kommer inte att vara bortrest något längre tag förutom någon enstaka dag. Har du vägarna förbi Övik är du välkommen att kika in i shopen/lagret om du vill - ring för att boka tid. Jag uppdaterar shopens första sida löpande med aktuell leveransstatus så kika gärna där i första hand om du har några leveransfrågor.~~

Nytt i shopen ~~Bazzill - 13 kartonger har just packats upp Doodlebug - knapparHeidi Swapp - clearstamps + writers blockQuicKutz - lila tång (qvc kitet) + påfyllnad + nyheter Scrapbooking mm+ en hel del annat~~

Månadens vara ~~I juli är månadens vara Bazzill Bling samt Bazzill Places We Love papper. Scraphuset lämnar 25 % rabatt på dessa papper under hela månaden (gäller så länge lagret räcker dock längst under juli månad).~~

Juli utlottning ~~Vinnare i juli månads utlottning av varor från shopen blev Marja Gustafsson från Arvika - grattis Marja. Din vinst kommer med posten inom kort.~~

Skissutmaning ~~Pia Stålhandske vann den senaste skissutmaningen - grattis Pia! Du har nu 150 kr att handla för i shopen.

Skissutmaningen tar paus nu under sommarmånaderna.

Välkommen in o kika!~ Helena ~
www.scraphuset.se

Inga kommentarer: