25 oktober 2007

Nyheter från Scrapbodan

Nu har det kommit in jättemycket cha nyheter till scrapbodan! Och vi har fått ett nytt system av banken som gör det möjligt för oss att se er betalning utan att ni behöver skicka en kopia till oss!

Scrapbodan kommer finnas med på syfestivalen i monter B:33 , ni får inte missa mig där för jag kommer ha bra med erbjudanden!!!

Titta under Nyheter i shopen v.42 och v.43 ( flera sidor med nyheter under båda alternativen)


Basic Grey-Figgy Pudding- som vanligt underbara jul papper
Studio 8 papper har kommit- jättefina i både färg och mönster!!
Scribble Scrabble höst och vinter kollektion- jättefina och användbara!
Got flowers vinter och jul!


Filtbanden har vi haft en lång stund nu och nu har vi fyllt på lagret igen + att det kommit ngr fler varianter!

Titta först under nyheter V.42:

THICKERS-
Jag har just nu mer än 20 olika thickers (fonter och färger) att välja bland- de är ju så fina!

MAYA ROAD-
Har kommit med sin halva kollektion till mig ( den andra halvan kommer i november)!
Titta på : Filt fåglarna med grenar/ filtknapparna och filtpilarna- man får väldigt mycket för pengarna i en sån ask och det finns två olika färgnyanser att välja mellan- Bright= blå,röd,lila,rosa,grön och så finns det - Neutrals och då ingår färgerna: vit, svart, brun, ljus och mörk beige!

Titta även på: Chipboardsen- fåglar med grenar, scrolls, pilar och chipboardsblommor som man själv får montera ihop till sin egen form!
Väskalbumen- Nu har jag alla tre hemma! Och de är så fina!
Clearstamps från MR

www.scrapbodan.se

Inga kommentarer: