09 oktober 2007

Nyheter från Scrapbodan

Hej alla kunder

Nya katt papper har kommit in, och rubons- jättesöta! och det finns fler i shopen!

Jag håller på för fullt att uppdatera lagerstatusen i shopen efter sälljarrekord när jag hade fraktfritt, det tar tid och jag gör allt jag kan för att den ska visa rätt! Nya basprodukter kommer in hela tiden men jag lägger dem under nyheter så ni ser vad som har kommit tillbaka!

QUEEN & CO filtband kommer till mig snart ! Jag har beställt in ALLA färger och ALLA former!!!! Hos mig kan ni välja att handla halvmetersvis! Då får man två olika band för samma pris som för ett! BRA VA!

Så vänta med era filtbands inköp tills de kommer till mig :) Senast nästa vecka skall de vara hos mig!!!!

Även massa vinterblommor kommer!

Scrapbodan skall vara med på Syfestivalen :) i Sollentuna 2-4 November! YIPPIIIEEE!
I monter B:33 kommer ni att hitta butiken !!!! Det kommer finnas CHA nyheter på plats b.l.a, Mina DT tjejer kommer finnas på plats olika dagar och visa upp olika produkter och stilar på scrapping och dylikt!!!! Ni som handlar i shopen från och med Idag , kommer i ert paket att få med ett oemotståndligt mässerbjudande som ni använder er av när ni kommer till Scrapbodans monter på syfestivalen!

Så kom ihåg: Scrapbodan i Monter B:33

Sen utlyser jag en tävling till er alla som vill / ska gå på syfestivalen! Vinsten är en inträdesbiljett till syfestivalen från Scrapbodan!

Tävlingen finns i bloggen www.scrapbodansblogg.blogspot.com och i shopen www.scrapbodan.se under knappen tävling!

Välkomna in i shopen tjejer och killar!

Ulrika

Inga kommentarer: